Kibukott szavak

Jó lenne ... hmm... jó lenne egy olyan helyen élni, ahol létezik mmm. .. tolerancia.

Jó lenne egy olyan helyen lenni, ahol nem arrogáns, felsőbbrendű, önbizalomhiányt kompenzáló ...hm,,,mm.. agresszív, ítélkező emberek nagyhangúságától lenne hangos,,,, .. az ország, a város, az utca, az internet..

Jó lenne egy kultúráltabb országban élni.

Jó lenne egy olyan helyen lenni, ahol meg tudnák becsülni egymást az ott élők. Magukat is és egymást is.

Jó lenne egy olyan helyen élni, ahol nem kellene senkinek sem egyfolytában azt bizonygatni, hogy mennyit ér!!!!!!!!!

Jó lenne, ha olyan helyen élnék, ahol az emberek élnék az ilyen-olyan éltüket és meg lenne az igényük és az elvárásuk, hogy ne más mondja meg mi a szép, mi a jó, mi a helyes, mert tudnák, hogy sokfajta szépség, jóság és megfelelőség létezik.

Nagyon jó lenne, ha például vidéken nem egymást lesnék az emberek, hogy ki mit csinál, mond, hova lép és mivel, hogyan él és kivel, mert tiszteletben tartanák a magánéletet. A sajátjukat és a másét is.

Jó lenne egy olyan helyen élni, ahol nem elfogadható a hazugság, a szélhámosság, az ügyességnek kikiáltott lopás és csalás.

Jó lenne ha létezne valódi rendőrség, akik nem a kormány kiszolgálói llennének, bérencek, megvásárolt buta szolgák, akiknek semmibe nem telik egy ártatlant leültetni  majd hallgatni a sírig a történtekről..

Jó lenne olyan helyen élni, ahol van barátság. Nem érdekkapcsolatok, érdekbarátságok, hanem igaziak.

Jó lenne olyan emberekkel benépesített helyen lakni, ahol nem a felszínes, látszatszépségek és -mosolyok alapján ítélnének, hanem képesek lennének a felszín mögé látni. Vagyis az embereknek lenne némi mélységük és nem az ösztöneik lennének a legmélyebb tulajdonságaik.

Jó lenne ha nem kellene újra és újra meddő harcokat vívni mindezért.

Mert vannak örök értékek. Nem? hmm? De ezeket nem teljesíteni kell, hanem megélni, átélni, azonosulni.

Jó lenne ha nem a családverő szélhánosok lennének a népszerű emberek. Pedig bizony ők azok!! Ezt sok ember tudja igazolni.

Jó lenne ha nem hallgatnák le a fél országot!!!

Jó lenne ha a vidéki bíróságok is függetlenek lennének, és nem Nagy-Magyarország térkép lenne irodáik dísze.....

Jó lenne, ha az embereki ki tudnának állni azért, ha a környezetükben valaki bajban van. Vagy csak egy jó szóra vágyik. 

A jó szó drága kincs. Sokszor hamis "pénzért" árulják, a hamis "jó szót".

Jó lenne, ha emberibbek lennénk.

Jó lenne, ha nem szenvednénk ítélkezés kényszerben,

Jó lenne ha nem akarna senki több lenni a másiknál, mert tudná, hgy ő jó és értékes a maga másságában és nem az azonosulásában.

Jó lenne ha a felelősségvállalás menő lenne!! Felvállalni a szavainkat, a tettteinket, a múltúnkat, a vágyainkat. Mindez igen-igen cool lenne..

Jó lenne ha nem a gyávaság lenne itt az úr!

Jó lenne már levetni ezt a sok kompenzációt!

Jó lenne olyan helyen lenni, ahol nem ítélkezek, hanem segítek.

Jó lenne ha nem a macsó, én vagyok ki vagyok, menő vagyok, gazdag vagyok, okosabb vagyok, szebb vagyok, én vagyok, vagyok, vagyok, ismerd el hogy vagyok mentalitás uralná oly sok hangos ember jellemét, mert ez, valljuk be hol nevetséges, hol fárasztó, hol érzelmileg kizsákmányoló hozzáállás.

Nem vagy jobb!

Nem vagy szebb!

Nem vagy okosabb!

Hogy miért? Mert mindig lesz tőled jobb, szebb és okosabb. És mert úgy jó ahogy vagy. A fejlődési lehetőségeiddel együtt. Csak hagyd kérlek. Magadat és másokat is. Fejlődni, tanulni. Ne ítélkezz magad és mások felett.

Fogadd el! Fogadd el magadat és a körülötted lévőket. Ha nem bírod, hagyd őket békén. Mindenkinek magának kell eldönteni milyen szinten akar élni szellemileg és érzelmileg. Csak adjunk teret. Mindenkinek. A fejlődés első lépése az elfogadás. Csak azután lehetsz jobb. Harcolni magaddal nem érdemes, mert úgyis veszítesz. Fogadd el magad és akkor továbbléphetsz. Hagyd a másikat álmodni... hagyd vágyakozni.. hagyd cselekedni.. és segítsd ebben!

Jó lenne egy elfogadóbb helyen élni. Jó lenne! Nagyon jó lenne!