Időfaktor

Már csupán 4 hónapot és 25 napot kell (át)aludni, és újra itt a szilveszter. :-)

Mint januárban írtam - Átcsusszantam az új évbe - 2009 - nehezen engedtem el az óévet, ennélfogva 2009-et nem is akartam úgy igazán a magamévá tenni. Azt hiszem ezt tükrözte eddigi 2009-es (in)aktivitásom az élet számos területén. És íme a bizonyíték, hogy minden rosszban van valami jó, az idei évet boldogan fogom zárni, bárhol is leszek az utoldó napon, bárkivel, de azt tudom, hogy elengedem majd, teljes szívvel, azt a néhány jó dolgot melyet mégiscsak adott ez az év elraktározom, magammal viszem tovább, de mégis valami megkönnyebbülés lesz számomra az év lezárása. Tudom, furcsa ez a bejegyzés így a nyár vége felé, de nálam hagyomány, hogy az év kezdetén és valamikor a második félévben kibukik belőlem ez a felettébb hasznos megállapítás: nemsokára szilveszter. És hogy miért teszem mindezt? Mert az idő oly gyorsan szalad, és ennek legtöbbször nem vagyunk tudatában. Talán jobb is így, mert segít önfeledten megélni a dolgokat, nem sürgetve, nem görcsölve, nem aggódva az évek gyors múlásán.

De azért néha nem árt megállni egy picit, és tudasítani, hogy amit most megtehetek, azt talán holnap már nem. Én tologatok sok mindent, és olykor érzem, idővel bizonyos lehetőségek valóban elmúlnak. Szóval csak annyit mondhatok, tegye meg mindenki most amire vágyik, és ígérem én is igyekszem magamévá tenni tanácsomat!