Karácsony 2009

Kissé húzódoztam az idei karácsonytól, de várakozásommal ellentétben nem is olyan szörnyű. Családi szokás már nálunk, hogy egy fél erdőt beköktöztetünk a lakásba, gyönyörű fát díszítünk, megteremtjük a hangulatot és ehhez az idén az is hozzájárult, hogy elmaradt a szokásos családi csetepaté.

Már többször hangoztattam mennyire jellegtelen és emiatt rossz volt az idei évem, de végre december van és ez a hónap bizony tud valamit. :-)

Az idén kimaradt a 'karácsonyi filmnézések unalom ellen' programja, persze még itt van a mai nap, amibe még ez is beleférhet, de tényleg csupán jobb híján.

Sajnos a sok-sok finomságnak nem tudtam ellenállni, így biztosan magamra szedtem/szedek úgy két kilót, dehát ez azt hiszem a karácsony velejárója.

Bár azt hiszem én most a ország leghűvösbb részén vagyok, de bizony itt is meleg van, a fűtés már-már feleslegesnek hat, egész nap nyitott ablak mellett vagyunk, dehát lesz ez még rosszabb is. Bele is kukkantottam egy a grönlandi jéghegyek olvadását taglaló műsorba, de gyorsan elkapcsoltam, valahogy semmit nem bírok már elviselni a tévében. Illetve a tévét mint olyat nem bírom elviselni. És azt hiszem ez ma már inkább egészséges hozzáállásnak tekinthető.

Összességében csendes, laza, gyertyafényes és várakózós az idei karácsonyom.