Énblogírás

Találtam egy cikket az írás gyógyító hatásáról, bár azt hiszem ez sok újat már nem mond nekünk énblogíróknak.

http://mipszi.hu/cikk/091129-iras-gyogyit?page=0,0

Sokszor sokan szidták már ezt az öncélúnak tűnő műfajt, pedig hát igenis sokan olvassák ezeket a blogokat, igenis szükség van rá hogy lássuk mennyire hasonló gondokkal küzdünk, és mindenki mást és máshogy tud kifejezni, megfogni, láttatni az életből. Az énblogíró célja szerintem nem feltétlenül a sok-sok olvasó begyűjtése, persze jó érzés ha valaki kíváncsi a gondolatainkra. Jót tesz az önbecsülésnek, jó érzés ha megértenek és olykor így is fel lehet dolgozni egy problémát. Na mindegy én nem puffogtatom itt most a közhelyeket, aki csinálja tudja milyen, aki meg nem hisz benne, azt nem én fogom meggyőzni. Mert én már régen nem győzködök. Senkit, semmiről.