A legtöbb..

A legtöbb mit elérhetek az életben, hogy megérintem a szíved.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A legtöbb mit mondhatok szívemből szól, és lelkedhez ér.

A legtöbb mit adhatok csupán én vagyok, a legtöbb mit adhatsz az érzelmeid.

A legszebb amire vágyom az őszinteséged!! Ha fájó, akkor is, hisz közelebb kerültem az igazsághoz, ami nem lehet csúf, hisz ez működtet mindent..

Álmaid vezethetnek, de egyszer meg kell ismerned a valóságot, meg kell ismerned önmagad.

Túlléphetek magamon, megváltoztathatok sok mindent, de ehhez az első lépés a pillanat elfogadása, szembenézés azzal, ami van.

Ha önmagamat odaadom neked, kérlek ne élj vissza ezzel, ha nem adsz semmit, legalább magadnak adj! De ne érd be bármivel. Néha te sem tudhatod mi a legjobb neked.. de te vagy az egyetlen aki ezt kiderítheti.

A legtöbb mire vágyom, hogy lássam hogy érzel, a legtöbb mire vágyok, hogy érezzek és éljek.

A legnagyobb mi történhet, hogy megérintem szívedet, a legnagyobb mi történhet, hogy te is megérinted az enyémet.