Úúgy szeretnék..

Úgy szeretnék pozitív lenni, úgy szeretnék örülni, szeretnék nevetni a boldogságtól, szeretnék adni valami jót, szeretném ha szeretnének... húú de hosszú lenne a lista. Az új évi depim, közönyöm még mindig stabil, de legalább nem mélyül. Mi történik itt?

Hiányzik az újdonság, hiányzik az izgalom, hiányzik a cél, hiányzik a belülről jövő késztetés.

Nem és nem, nem akarok panaszkodni, de basszus ez van. Nem mozdulnak bennem a dolgok. Nincs ami megérintsen vagy bennem van valami ami nem engedi hogy lelkesedjek?

Lehet hogy szembe kellene néznem valamivel? Lehet hogy változásra lenne szükségem? Lehet hogy csak érik bennem valami, amit hagynom kell hogy előbujjon és kiteljesedjen?

Igen valami ki akar bújni.. meg kell vizsgálnom. Az értékrendemet ami eddig mozgatott. Én aki mindig a pszichológiát bújtam, talán csak elméletben tekintettem fontosnak az emberi érzelmek működédét. De a gyakorlatban talán nem vettem elég komolyan. Talán tényleg fontosabb volt számomra  a látszat mint a valóság! Ijesztő ezzel szembenézni. Ijesztő bevallani hogy változtatni akarok ott belül. Vannak dolgok amelyeket ijesztő akarni.

Még akkor is ha tudom ez a járhatóbb út, még akkor is ha tudom amit akarok az jó nekem.