Enyém a nő!

Téveszme.

Megtapasztalhattam hogy vannak olyan férfiak IS, akik azt hiszik, hogy ők minden nőt megkaphatnak. Ilyen egyszerűen. Ezzel alapjában nincs bajom, meg egyébként sem lesz alkalma senkinek kipróbálni, mert ahhoz túl rövid az élet. A baj ott kezdődik, ha ez a férfi azt hiszi, minden nőt megkaphat (1) mert jól áll anyagilag (2) mert jól áll anyagilag (3) mert jól áll anyagilag (4) mert addig nagyon kedves a nővel amíg meg nem kapja és mindent megad neki amit csak óhajt, legalábbis ő ezt hiszi(5) mert jól áll anyagilag. Hát én sem állok olyan nagyon rosszul. Olyan nagyon jól sem. Szóval ez a dolog nálam annyira nem számít.

Mit meg nem tesz egy ilyen férfi, hogy magát igazolva és a nyerésre játszva megszerezzen egy nőt. Egy olyan nőt, akit nem is ismer, nem nagyon emlékszik arra hogy néz ki, szóval számára csak egy ismeretlen nő a sok közül. Van egy telefonálós emberem, aki elég gyakran felhív, holott csak öt percet láttuk egymást kilencedik kerületi törzshelyemen. Telefonszámom megszerzése azért nem volt olyan egyszerű. Kezdetben beszélgetésünk abból állt, hogy próbált rávenni menjek el vele ebédelni. Határozottan és kedvesen közöltem vele, hogy nem fogunk együtt ebédelni, ezt körülbelül ötvenszer eljátszottuk, persze sok minden másról is beszélgettünk és közben talán meg is ismertük egymást egy kicsit. Mindenesetre elég pontos képet kaptam az értékrendjéről. És nagyon hamar kiderült, hogy számára a nő csak az önbizalma erősítésére kell.

A következő mondatok természetesen kiragadottak, nem tükrözik a beszélgetések tartalmát, hangulatát és az emberem értelmi színvonalát sem. :-) Hihetetlen hogy egyébként értelmes emberek is képesek teljesen átváltozni ha nőkről és emberi kapcsolatokról van szó.

Néhány elhangzott mondata:

-Én szeretem a nőt birtokolni.

-Nem jössz be mint nő, de kíváncsi vagyok mi fogott meg benned, és az igazat megvallva már lassan egy éve beszélünk telefonon, és érdekelni kezdtél. (Én pontosan tudom mi fogta meg, de nem árultam el neki ha már nem emlékezett. :-))) )

-Komolytalan vagy. Na ebben lehet valami. Vele trécselek és ezt még ide le is írom.

-Bocs csörög a telefonom mindjárt visszahívlak. Egy perc múlva hívott is. Bocsi, csak az Ágit gyorsan elintéztem, te meg ettől komolyabb vagy.

-Gyere el velem ebédelni, ha akarsz ülhetsz egy másik asztalhoz.

-De lehet hogy már öreg is vagy, és akkor nem akarok veled ebédelni. (Ő 47 én 34)

-Az hogy nézne ki ha egy vén nővel mennék be egy étterembe. (Esküszöm nem viccből mondta!!!)

-Volt olyan nő akinek végigasszisztáltam a házasságát évekig, majd megszereztem.

-Nekem van pénzem én bármelyik nőt megszerzem.

 

Öt perces találkozásunk egyik mondata:

-Milyen szép órád van. Drága lehetett. Kitől kaptad? (Vajon miért nem jutott eszébe hogy magamnak vettem??)

 

-Igaz nem zaklatlak? Ha nem akarod hogy hívjalak mondd meg, és nem hívlak többet.

-Minden nő agyhalott.

-Igen? Jobb ha nem nem hívsz többet.

Lecsapta a telefont, egy hónap múlva újra hívott.

 

-Ma majdnem belémjött egy ezüst Mercedes, egy nő vezette. Meg akartam vele ismerkedni. De ő nem akart, na és ott volt a barátja is.

-Én azt szeretem ha egy nőt van kitől elvenni.

-A nő 35 felett már nem nő. Az alsó korhatár nem derült ki..

 

Mikor sokadszorra nemet mondtam az ebédmeghívásra azt mondta:

-Úgyis nyerni fogok.

-De én nem versenyzek.

 

-Ha nehéz meghódítani egy nőt taktikát kell váltani.

Váltott is.

-Hova szeretnél menni, nálam van az útlevelem.

-Holnap megkapom az új kocsimat, így jöhetsz velem rendes kocsival ebédelni.

-Befizetlek egy síútra. Hova vigyem a virágot? etc etc

-Mégis kit választanál aki kocsival megy érted, vagy aki villamossal? (Aki megdícséri milyen jól vezetek. Amit most ide írnék azt nem tűri a nyomdafesték modern változata sem.)

-Vezetheted a jeepemet, de nem adom neked mert nagyon a szívemhez nőtt.

-Felmegyek hozzád főzök valami finomat és mire hazaérsz eltűnök.

-Egy nőt sem szabad kihagyni. Én a legtöbbet nyilvános helyen ismertem meg.

-Ez olyan mintha találok egy húszezrest az utcán és nem hagyom ott. (Azt hiszem mégsem olyan!!!)

-Pontosan. A cinizmusomat nem értette. :-(

 

Azt is megtudtam milyen a nőideálja.

-A barátnőmre ráparancsoltam hogy fesse vörösre a körmét. És fehérítse már ki a fogát, de nem akarja.

-Mi van rajtad? Csizma? Ősszel nagy divat volt a zöld. Mi van rajtad? Zöld cipő?

-Hol voltál? Shoppingolni? Magas sarkú cipőben? Nem, csak az élelmiszerboltban. Javasoltam menjen el magas sarkú cipőben vásárolni.

 

-Ha mindig magassarkúban járnék tönkremenne a gerincem.

-Kit érdekel. Egy nő mindig adjon magára.

Szilveszter délután is felhívott, egy idő után közöltem, hogy le kell tennem a telefont, mert készülődök az esti buliba és még a hajammal is kell kezdenem valamit. Azt kérdezte:

-Kivasalod? (Mi mást csinálhatnék? :-))) Egy nő csak vasalhatja a haját nem? Vagy lófarokba fogja.)

-Most fekszel az ágyon és mozgatod a lábad, igaz? Hehe. Nem. Maximum a nevetéstől rázkódik.

Majd megtudta hogy nem dolgozom.

-Nem akarsz dolgozni?

-De kellene, túl sok a szabad időm. De nem akarok a szakmámba visszamenni.

-Menj el titkárnőnek.

-Én nem vagyok titkárnő, és nem is akarok az lenni.

-Nekem olyan rendes titkárnőim voltak. Napi 8-10 órában mindent elintéztek nekem. Minden titkárnőmet megdugtam. (sicc)

Mit ne mondjak ez álmaim állása lenne. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

 

Valami perverz kíváncsiság van bennem, hogy a legkülönfélébb emberek belső világát megismerjem. Bárkiét.. merem állítani, hogy ez nem egészséges. Alapvetően kedves vagyok az emberekkel és ezt bizony emberem is félreértette. Én mindig azt mondom, bárkit le lehet építeni ha igazán akarjuk. Most is így gondolom. De  a téveszmékkel már nem tudok mit kezdeni. Határozott nemet mondtam százszor is, és ugyan nem építem le a telefonhívásokat, bár nagyon sokszor nem veszem fel, de nem is flörtölök. És mindennek ellenére emberem azt mondta tegnap: Meg lesz ez, enyém a nő!

A nő bizony nem lesz meg!