Ingyen reklám szimpátiából

Végre, végre!! Megjelent az első magyar nyelvű, újságárusoknál is kapható pszichológia témájú magazin. Ugyan én már évek óta hangoztatom, hogy mekkora szükség lenne egy ilyen lapra, hiszen eddig csak angol nyelven olvashattunk hasonló magazinokat.

Ma fedeztem fel, hogy április 17-én megjelent a Mindennapi Pszichológia című kéthavi magazin. Egyenlőre nem kapható mindenhol, de Relay és InMedio újságárusoknál igen, valamint egy óbudai patikában, az Írók boltjában és egy debreceni egyetemi könyvesboltban.

A lapnak már honlapja is van, www.mindennapipszichologia.hu. A főoldalon egyből egy Hankiss Elemér interjú olvasható, úgyhogy én már el vagyok bűvölve!! A honlapon rengeteg a tartalom, könyvajánló, és érdekes játékok. Siessen akit édekel a lap, az első 50 regisztráló ingyen megkapja az első lapszámot. :-)

Valóban örülök, mert ugyan még nem láttam a papírkiadást, de úgy gondolom, ha valahol, akkor Magyarországon igazán nagy szükség van a lélekápolás, pszichológiakultúra terjesztésére. Azt ugyan sajnálom, hogy csak kéthavi, de én sok sikert kívánok a szerkesztőségnek, kiadónak, mindenkinek, és magunknak olvasóknak is, hogy végre tudjunk kicsit változni, jobban élni, és valahogy kiegyensúlyozottabbak lenni! Mert valljuk be igazán ránk fér!!