Pótszerek

A mai napom a pótcselekvések napja volt.

Így estefelé hasznos dolog leltárt készeteni a napunkról. No lássuk:

  No1: elmentem pénzt költeni. Vettem egy csini fehér nadrágot, ami passzol ugyan, de lehet hogy egy pici fogyókúra jót tenne, hogy magabiztosabban viseljem. Majd következett egy szemhéjtus, mert barátnőm felhívta  a figyelmemet, hogy nem sminkelem magam eléggé, például a szememet nem hangsúlyozom. Majd beestem egy újságoshoz, hogy mindenféle női lapot megszerezzek. Totál elégedetlen vagyok magammal, ezért ma azon agyalgattam, hogy vajon ha a külsőmből kihoznék mindent amit lehet, vajon boldogabb lennék-e, vagy csak az állandó harc maradna, hogy mindig tudjam hozni a maximumot?

  No2: útifilm nézés, hátha kedvet kapok az egyedül utazáshoz, mert jelenleg senkit nem tudok rávenni, hogy menjünk el valahova külföldre egy kicsit, mert iszonyatosan nyomasztó már az itteni levegő. Nem jött meg a bátorságom.

  No3: barátnő üldözése telefonon. Gondoltam ha már a valóság oly sivár, elcsalom moziba E-t, nézzük meg a Képletet a Corvinban, állítólag egész jó film. E-t nem tudtam otthon elérni, ami azt jelenti hogy vagy vidéken van, vagy nyaral, vagy úgy döntött ma bejárja az összes létező múzeumot.

  No4: Ha már barátnő elérhetetlen, anyukámat boldogítottam telefonon, mindenféle jelentéktelen dologról csevegtem, majd letoltam szegényt amiért a nővérem minden hülyeségét elhiszi.

  No5: több órát neteztem, de teljesen céltalanul.

  No6: estére úgy döntöttem fogyókúra ide, diéta oda, én bizony boldogítom magam valami finomsággal. Többféle ételt is rendeltem, ki tudja melyik hozza meg a vágyott jóérzést.

  No7: mivel ma semmi értelmes mondanivalóm nincs, ezért leírtam ide értelmetlen napomat, csakhogy kicsit kiéljem grafomán vágyaimat, és növeljem a világhálón fellelhető töméntelen hülyeség mennyiségét.