Vergődések, női ostobaságok

Tudom hogy hülyeséget csinálok, mégis megteszem. Esélyt adok valaminek, aminek pontosan tudom, hogy nincs értelme. :-( Miért teszem? Miért tanulok ilyen lassan, kis lépésekben a hibáimból. Miért, miért?? :-(

Rossz érzések vannak bennem. De vágjunk a közepébe.

Mint blogomban is írtam, két hete a Váci utcán leszólított V. az utcán. A telefonszámomat akarta, melyet eszem ágában sem volt odaadni. Győzködött, beszélt, én pedig megunva a dolgot odaadtam neki, de hozzátettem, talán nem túl kedves gesztusként, hogy higgye el nincs ennek értelme. Közöltem hogy most sietek, ha felhív, akkor elmondom neki, hogy miért nem tartom jó ötletnek utcán idegeneknek odaadni a számomat. Ilyen szöveg után biztos voltam benne hogy nem hív fel. De úgy tűnik nem ismerem még eléggé a férfiakat. Persze hogy felhívott. Próbált randira hívni, én nemet mondtam, de ismét nagyon kitartó volt. Közölte hogy aludjak rá néhányat. Mondtam, hogy aludhatok, de nincs értelme. Úgy tűnik eddig ő volt az okosabb, mert újra felhívott, a lényegre tért, találkozzunk, én meg megunva a huzavonát, nosza legyen. Holnap találkozom vele.

Nem gondolom, hogy bármi kisülhet ebből, mert ha már az elején nem tartottam ezt jó ötletnek, nyilván ez az érzés most is bennem van. Azt hiszem túl gyenge vagyok, hogy kitartsak a magam véleménye mellett. És hát az sem jó jel, hogy ellenkezésem ellenére ő a kitartással próbákozik, amivel ugyan egyet előre lépett, de még mindig azt gondolom, hogy rá fog jönni, nem volt sok értelme ennek. De inkább nekem kellene ebből tanulnom..no majd meglátjuk..

Tényleg ennyire magányos lennék? Ez kicsit szánalmas.

Egyet tehetek, megpróbálom magam jól érezni, bármi is fog ebből kisülni. Nem vagyok egy randizós alkat, nem bírom az ilyen hülye helyzeteket. Gáz az egész.

Különben is már most érzem, hogy nem igazán vagyunk mi egy hullámhosszon, és csak rosszabb, hogy próbálja hangsúlyozni közös vonásainkat. Ez olyan ócska trükk.

Mindezt csupán azért írtam le, hogy megörökítsem hülye lépésemet, jó lesz ez a későbbiekben.

Kicsit utálom magam azért amit teszek, és közben utálom azokat is akik utcán szednek fel nőket. Azért ez jó indulás a holnapi 'randihoz', nem??