Beoltva

Én megtettem. Beoltattam magam. De azért azt nem gondoltam volna hogy a legőrültebb oltásellenes rémhírt éppen az orvostól fogom hallani. A mikrocsipes verzió már unalmas, kellett valami testközelibb, fővárosközpontú, agyhalottas pletyó az oltásról. Orvosom is döbbenettel hallotta a napokban a sztorit, ennek apropóján gyorselemzést végeztünk az emberekben uralkodó félelem- és szorongásszint gyors emelkedéséről.

Most látom az Indexen, hogy a drog- és nikotinfüggőség megelőzésére is vakcinákkal kísérleteznek. Vagyis aki beoltatná magát ezzel a vakcinával, nem érezné a cigaretta kiváltotta jóérzést. Vagyis gondolom, nem termelődne dopamin az elszívott cigaretta hatására. Hmmm.. pedig milyen jó is az. :-)  De nem propagálnám a cigarettát, mert igazából tényleg komoly függőséget okoz, és én sem tudom hogyan fogok erről egyszer leszokni. Csak a szokásos okosságot tudom írni, aki még nem tette, ne szokjon rá, mert fizikailag nem éri meg a dolog! Azt hiszem, de csak hiszem, hogy sokkal több fizikai következménye van a dohányzásnak, mint ami  a széles köztudatban ismertté vált..

És a lényeget ide a végére hagytam: köszönöm, én jól vagyok! (Igaz, éppen most szívtam el egy szál cigarettát. ;-) )