EGO

 

Úgy döntöttem firkantok valamit ide, csak úgy megkönnyebbülésként.
 

Úgy döntöttem önkéntes munkát vállalok, és nem azért mert most az önkéntesség éve van, hanem mert nem sikerült passzív énemnek valami jobbat kitalálnia. Úgy érzem ez jót tenne nekem.

Szerelmes vagyok. Na ez persze a magánügyem, de ha figyelembe vesszük hogy én már egy éve égek a szerelemtől, ez már igen elgondolkodtató. Ez viszont nem döntés kérdése volt.

Már megint blogírás közben borozok. Régen tettem ilyet, de bevallom, igen felemelő érzés írni és borozni egyszerre.

 

Jelentem, még mindig nem találtam meg az utam, ami azért vicces, mert talán éppen ez az utam, a keresgélés.

Önbizalomhiány terén még mindig rosszul állok. Egyfolytában dolgozom ennek javításán, keményen küzdök, emberek közé megyek, időnként célokat tűzök ki, csak éppen nehezen szabadulok a gondolattól, hogy mint nő hogy állom meg a helyem..

Sok minden hiányzik az elmúlt évekből, de vesszen aminek vesznie kell, és jöjjön aminek jönnie kell :))

Néha ide téved egy-egy ember, néha, őt külön személyesen üdvözlöm. :) Boldog új évet, bárki is vagy! :)

És elismerem ezeknek a soroknak nem sok értelme van, mármint ide firkantani, csak egyszerűen jólesett. :) Egészségünkre!