Csakazértis ősz

Ugyan ma is nagyon meleg lesz, de vitathatatlanul itt van a meteorológiai ősz első napja. A levegő illata ígéretet tett a közelgő őszre, amely további ígéreteket tett nekem.  Én ezt az időszakot is valamiféle újrakezdésnek tekintem. Van ebben az évszakban valami nagyon meghitt.

Én is ígéreteket tettem magamnak. Már megint. :-) Például azt, hogy nem vitatkozom az érzelmeimmel, de igyekszem a naposabb irányba terelni. És azt is elhatároztam, hogy ha elkezdek valamit, azt be is fogom fejezni. Túl sok mindent hagytam félbe az utóbbi időben, és ettől csak csalódott leszek.

Harmadik ígéretem, mely már egy ideje érlelődik bennem, hogy nem fogok menekülni. Emberek, tekintetek, érzések, vágyak, gondolatok, helyzetek elől. Nem akarok menekülni az élet elől!! Sem magam sem mások elől.

Így indul számomra ez az ősz, és ha mégoly nehéz is, de igyekszem megtartani az ígéreteimet.