Szemléletváltás

Azt mondják nem véletlenül találkozunk azokkal az emberekkel, akikkel összehoz a sors.

A nem megfelelő emberekkel azért hoz össze  a sors, mert valamit tanulnunk kell tőlük. Ezt én mindig féélreértettem, és tényleg tanulni akartam tőlük, de nem sikerült. Mert soha nem azt akartam megtanulni tőlük amit érdemes, ami érték bennük, hanem megérteni akartam a többi részüket. Most már azt gondolom, a számunkra nem megefelelő emberekben megvan valami, ami bennünk kevésbé, de értéknek tartjuk, ezért tényleg van mit tanulni.

De! Amit még erősebben hiszek mostanság, hogy azért is találkozunk a nem megfelelő emberekkel, hogy a sors lehetőséget biztosítson számunkra, hogy a saját hitünket, saját értékrendszerünket erősítsük, képviseljük. Mert néha meggyengül a világnézetünk, és bizony erősítésre szorul. Ez az egyik nagy feladat ilyenkor.

És ha erős értékrendszerrel rendelkezünk, abban hiszünk és tudjuk képviselni, akkor szét tudjuk választani az ocsút a búzától. És csak a búzát akarjuk elvetni majd öntözni, magunkban és másokban is.