FÜGGŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A függő személy egy másik ember bűvkörébe kerülhet!

A függő embernek nincs erős Énje! A másikban keresi és ott akarja megtalálni Önmagát!

Soha nem gondoltam hogy velem is megeshet. Hogy ennyire elmenekülök! Ennyire még soha nem menekültem!

Magamat akarom! És e fogadj el olyannak amilyen vagyok, nem pedig egy körülötted keringő bolygónak!

Ketrec ez, csapda!

Tudtátok, hogy szinte minden ember társfüggő??? A kultúra generálja ezerrel.

Te vagy a kivétel ha Önmagad vagy, ha mersz szembe menni. Ha kell akkor a tömeggel menni.

ÖNmagad, basszus, nem a másik egy toldaléka.

Függő vagyok, de harcolok!!!

Olyan mélyen másztam a másik lelkébe és életébe ami Önmagam elvesztésével járt. És mit mond Ő? Te vagy az egyetlen aki ismersz, aki megmondja milyen vagyok. Igen, de milyen áron? De lehet tévedek. És akkor is látnálak ha nem másznék ennyire az életedbe. Lehet akkor jobban látnálak. Az én oldalamról, szemszögemből, értékrendemből és világomból, de látnálak.

Feladtam pár hete az életemet. Nna ez a függőség! Csak hogy megtudjak dolgokat. Szenvedély!

Kezdett beszippantani az internet. És rémisztő volt kilépni. Sokat hallottam erről, de nem hittem hogy valaha meg is tapasztalom.

Megrémültem. Tőlem idegen világokban mozogtam, és éreztem hogy hatnak rám. Lehet ez nem is baj. Az ember így lesz elfogadóbb... De féltem hogy elveszítem nem létező Önmagamat.

Ezt rakd össze! :)

De éreztem mindvégig, hogy nem ez az én utam. Mindenből kiszedek egy kis jót, de nem nézem az egészet.

Küzdök a poklommal és nem adom fel. Talán ez a szépsége! :)